Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2009

Παντα για αλλους μιλαμε;

Ποσο εχω δε9ει μ'αυτο το κομματι.<3
Γενικως,πρεπει να το παραδεχτω..
δενομαι με την μουσικη..δενομαι με τα κομματια..γιατι ετσι εκφραζομαι..
γιατι ειναι ενας τροπος να πω οσα δεν μπορω αλλιως...
Δεν μπορω να δεχτω καποια γεγονονοτα;
πιασαμε στερια;
ποσο μακρυα ειναι ο ουρανος;
ποσο δυσκολο ειναι να πεταξουμε;
και το μονο που κανουμε...
αφηνουμε τα δακρυα να τρε3ουν στα μαγουλα μας..
εσυ,αποφευγεις να μιλησεις..
και εγω δειλιαζω.φοβαμαι..
φοβαμαι τι;
να μιλησω; να σε κοιτα3ω και να δω την αλη9εια;
πως δεν σημαινω τιποτα απ'ολα οσα λες;
δεν ειμαι σημαντικη για σενα; πες μου...πες μου πως ολα αυτα που ειπες ειναι ψεματα..
πες μου και 9α κρυφτω..9α τρε3ω μακρια..
9α φυγω..:/
Γιατι κρατας αποστασεις;
δεν 9ες να δε9εις; δε 9ες την παρεα μου;
δεν με αντεχεις; βαριεσαι την παρεα μου;
πες μου τι;
ειπα κατι και σε πειρα3ε;
ειπα κατι για κεινη; στο ειχα πει πως 9α με βλεπεις αλλιως...:/
και ειπες οχι.
και τοτε;

ονειροπολησεις<3
9ελω ακομα μια βολτα!
9ελω ακομη μια λε3η!ενα χαμογελο...
ενα φιλι..
αυτο που παντα ονειρευομουν..
9ελω κοντα σου να μεινω...εσυ;
εσυ,δεν με χρειαζεσαι; εσυ δεν 9ες να εισαι κοντα μου;
δεν σημαινει τιποτα αυτο για σενα; =/
αν μου πεις πως δεν σημαινω τιποτα 9α φυγω...
9α φυγω στο ξαναλεω../:

παντα γι'αλλους μιλαμε οταν βρισκομαστε...<3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου