Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2009

Λιγο όνειρο ακομα<3

Εκανα μια βολτα.η9ελα να παρω αερα.να περπατησω. να αλλα3ω περιβαλλον.
περασα απο το 'στεκι' μας(εκει οπου κα9ομαστε οτν ειμαστε μαζί ) μετα περασα απο το φροντ.λιγα παιδια.μια ελπιδα πως 9α σ'έβλεπα. αλλα καλυτερα που δεν σ'αντικρυσα. περασα κοιτώντας τις βιτρινες που βλεπαμε μαζι. περασα από τους δρομους που σκονταψα.περασα απο εκεί που μου ελεγες πως ειμαι τοσο ομορφη οσο εκεινη,που μου ελεγες πως εχω πιο ομορφα ματια. Λογια,λογια.ελπιδες.κουφιες; :/ Οσα μου ειπες τα η3ερα.τα η3ερα.η3ερα πως αρχιζεις να δενεσαι μαζι της.Η3ερα γι'αυτο.Ειχα καταλαβει πως με την παπια ολα ειχαν τελειωσει.Και αυτο ηλπιζα.:/ Και ομως.Ολα οσα λεγαμε... ποτε δεν ηταν ετσι.. Σου ειπα πως δεν υπαρχει κανεις.Ήταν τοσο κακο; Απο κεινη τη στιγμη σαν ν'αλλα3αν ολα... Ειχες πει πως παντα κερδιζεις.ειχες πει πως δεν 9ες να χανεις και προσπα9εις να τα καταφερεις! :roll: Αυτο κανεις; Γιατι το ειπες; Ποτε δεν ειχες 3αναπει κατι τετοιο. Κι οταν εγω μιλησα.εσυ; εφυγες; ωραια:/ Και το αλλο.εισαι ελευ9ερος.απο ποτε; αν οντως εισαι και 9ες να εισαι με την κοπελα αυτη γιατι το βαζεις; :/ Δεν 9α σταματησω να ειμαι εδω.Διοτι δεν μπορω. Απλως 9α κανω μια αποπειρα.9α την κανω.. Κι υστερα.. αν οντως ολα ειναι ετσι... 9α μεινουμε δυο φιλοι.αλλωστε τι ημασταν τοσο καιρο; =/ Φτανει να'σαι εκει.<3

Λιγο ονειρο ακομαα<3
Ζητα μου ο,τι 9ες.
Παρε με οπου 9ες,εσυ,ζωη μιση..
Δεν 9ελω πια να ζω!
-αυτο μου κολλησε τωρα!^^ -

Μπορειτε να μην το διαβασετε.Δεν ειναι απαραιτητο.
Απλως η9ελα να γραψω.αλλος ενας τροπος να νιωσω καλυτερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου